МОВНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ
Анотація
У статті розглянуто особливості розвитку навчально-стратегічної компетентності у учнів загальної середньої школи, проаналізовано труднощі формування навчально-стратегічної компетентності, з’ясовано специфіку використання мовного портфоліо з метою розвитку академічної автономії учнів.
Посилання
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. Київ : Ленвіт, 2003. 361 с.
Коряковцева, Н. Ф. Современная методика организации самостоятельной работы изучающих иностранные языки [Текст]. Москва: АРКТИ, 2006. 176 с.
Методика навчання іноземних мов : теорія і практика : підручник для студ. лінгв. ун-тів і фак. ін. мов вищ. навч. закладів / [Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін.]; за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 592 с.
Олійник Т.О. Особливості формування навчально-стратегічної компетентності. Іноземні мови: науково-методичний журнал. 2013. №4. С. 9-20.
Canale M. & Swain M. (1980). Theoretical bases of communicative approaches to second language teaching and testing. Applied Linguistics 1/1. 47 р.