МОВНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ

  • М. Міквабішвілі Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: академічна автономність, навчально-стратегічна компетентність, європейське мовне портфоліо, стратегія

Анотація

У статті розглянуто особливості розвитку навчально-стратегічної компетентності у учнів загальної середньої школи, проаналізовано труднощі формування навчально-стратегічної компетентності, з’ясовано специфіку використання мовного портфоліо з метою розвитку академічної автономії учнів.

Біографія автора

М. Міквабішвілі, Київський університет імені Бориса Грінченка
Студент

Посилання

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. Київ : Ленвіт, 2003. 361 с.

Коряковцева, Н. Ф. Современная методика организации самостоятельной работы изучающих иностранные языки [Текст]. Москва: АРКТИ, 2006. 176 с.

Методика навчання іноземних мов : теорія і практика : підручник для студ. лінгв. ун-тів і фак. ін. мов вищ. навч. закладів / [Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін.]; за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 592 с.

Олійник Т.О. Особливості формування навчально-стратегічної компетентності. Іноземні мови: науково-методичний журнал. 2013. №4. С. 9-20.

Canale M. & Swain M. (1980). Theoretical bases of communicative approaches to second language teaching and testing. Applied Linguistics 1/1. 47 р.

Опубліковано
2021-06-06
Номер
Розділ
Статті