ХУДОЖНЯ РЕЦЕПЦІЯ АРХЕТИПУ ТРІКСТЕРА В РОМАНІ ЛАРИСИ ДЕНИСЕНКО «ЗАБАВКИ З ПЛОТІ ТА КРОВІ»
Ключові слова:
архетип, трікстер, постмодернізм, рецепція, персонаж
Анотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей художнього втілення архетипу трікстера в українській постмодерністській літературі на прикладі роману Лариси Денисенко «Забавки з плоті та крові». Особливу увагу приділено індивідуально-авторському переосмисленню характерних рис образу трікстера (амбівалентність, імпульсивність, ірраціональність) в контексті сучасних реалій.Посилання
Бачинин В. А. Философия : энциклопедический словар. СПб. : Изд-во Михай-лова В. А., 2005. 288 с.
Гальцов М. Трікстер. Архів журналу «Самвидав». 22 жовтня 2013 року.
Денисенко Л. Забавки з плоті та крові: Новела з десяти частин. К.: Кальварія, 2006. 192 с.
Кузьміченко І.О. Культурний потенціал феномена трікстера: сучасний погляд. Культура народов Причерноморья. 2013. № 269. С. 172-175.
Липовецкий М. Трикстер и «закрытое общество». Русский журнал. 2009. № 100. Электронный ресурс Режим доступа : http://magazines.russ.ru/nlo/2009/100/li19.html
Шкляр В. М. Денисенко Лариса Володимирівна. Енциклопедія сучасної України : у 30 т / ред. кол. І. М. Дзюба [та ін.]