РАПУНЦЕЛЬ: ФЕМЕНІННИЙ ЧИ МАСКУЛІННИЙ ОБРАЗ В АНІМАЦІЙНОМУ ФІЛЬМІ «ЗАПЛУТАНА ІСТОРІЯ»

  • Валерія Сергіївна Чопенко Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут філології
Ключові слова: гендер, анімаційний фільм, Рапунцель, комунікативна стратегія, комунікативна тактика

Анотація

У статті здійснений контрастивний аналіз гендерних образів головної героїні анімаційного фільму «Заплутана історія».

Біографія автора

Валерія Сергіївна Чопенко, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут філології

студентка VI курсу (групи ФАНм-1-20-2.0д.), спеціальності «Філологія» Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка.

Посилання

Иссерс О.С. Коммуникативные стратегии и тактики русской речи. Москва: УРСС, 2003.

Coates J. Women, Men and Language. L.; N. Y.: Longman, 1986.

England D.E., Descartes L. & Collier-Meek M.A. Gender Role Portrayal and the Disney Princesses. Sex Roles, 2001. № 64. Р. 555–567.

Letaief, R. Stereotypes in Disney’s Classics: A Reflection and Shaping of American Culture. University of Manouba. 2015.

Tangled. Available at: https://www.scripts.com/script.php?id=tangled_19376&p=19

Tsotsou V. & Stamou A. Sociolinguistic representations of gender in children’s cartoon movies in the past and the present: A comparative scene analysis of an older and of a contemporary Disney animation film. Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences, 2018. 6(1), Р. 76–93.

Опубліковано
2022-01-28
Розділ
Статті