ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНКУРС «МОЛОДА КОРОНАЦІЯ»: ІСТОРІЯ БРЕНДУ

  • Лідія Олегівна Король Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут філології
Ключові слова: літературний конкурс, місія конкурсу, фірмовий стиль, промоція

Анотація

У статті проаналізовано становлення літературного конкурсу «Молода КороНація» як похідного від «Коронації слова», а також описано етапи модернізації організаційних процесів.

Біографія автора

Лідія Олегівна Король, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут філології

студентка VI курсу (групи ЛТм-1-20-1.4д), спеціальності 035 Філологія Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка.

Посилання

Сайт літературного конкурсу «Коронація слова». Режим доступу: http://koronatsiya.com/

Козлов Р. Жанрова палітра «Молодої КороНації». Коронація слова: науково-довідкове видання. Київ: Світ Успіху, 2019. С. 352–356.

Логуш Т., Логуш Ю. 20-річчя «третьої хвилі» новітньої української літератури. Коронація слова: науково-довідкове видання. Київ: Світ Успіху, 2019. С. 20–31.

Презентація книжки Павла Дими в книгарні «Zakapelok». Режим доступу: https://cutt.ly/fTljNZF

Презентація книжки Валерії Савотіної в книгарні «Zakapelok». Режим доступу: https://cutt.ly/KTlj1K6

Інтерв’ю Валерії Савотіної для медіа «Український погляд». Режим доступу: https://cutt.ly/STlj2W1

Опубліковано
2022-01-28
Розділ
Статті