РОМАН О. ВАЙЛДА “ПОРТРЕТ ДОРІАНА ГРЕЯ” У ПРОЕКЦІЇ СУЧАСНОГО КІНЕМАТОГРАФУ
Анотація
Стаття присвячена обґрунтуванню поняття інтермедіальності, методу інтермедіального аналізу та дослідженню втілення тексту в кінематографі, зокрема роману Оскара Уайльда «Портрет Доріана Грея».
Автор статті порівнює роман Оскара Уайльда «Портрет Доріана Грея» з його кіно інтерпретаціями – фільмом Олівера Паркера «Доріан Грей» 2009 року і німим кіно Всеволода Мейерхольда «Портрет Доріана Грея» 1915 року, та робить висновки щодо відповідності кінокартин її першоджерелу.
Посилання
Аксельрод Л.И. Мораль и красота в произведениях О. Уайльда. – Ивано-во-Вознесенск, 2004.
Кайда Л. Г. Интермедиальное пространство композиции / Л. Г. Кайда. – Москва: ФЛИНТА : Наука, 2013.
Порфирьева Т.А. Особенности поэтики Оскара Уайльда: Автореферат. – М., 2001.
Тишунина Н.В. Методология интермедиального анализа в свете междисциплинарных исследований. // Сб. Методология гуманитарного знания в перспективе XXI века. Вып. 12. СПб., 2001.
Dancon, L. Wilde as critic and theoritist / L. Dancon // The Cambridge Companion to Oscar Wilde. – Cambridge: Cambridge University Press, 2016.
Holland W. Oscar Wilde and his world. New York, 2007.
Wilde Oskar. The Picture of Dorian Gray. Kyiv, 2015
Woodcock J. The paradox of O. Wilde. London-New York, 2013.