Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках мовленнєвого розвитку засобами критичного мислення

  • Катерина Вовк студентка ІV курсу (група 404-соуі) факультету української філології та літературної творчості іме¬ні Андрія Малишка Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
Ключові слова: критичне мислення, громадянська грамотність, громадянська компетентність, мовленнєвий розвиток, урок

Анотація

У статті розглянуто особливості формування критичного мислення в учнів старшої школи на уроках мовленнєвого розвитку та його вплив на формування громадянської компетентності.

Посилання

Земцов І. Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії. Рідна школа. 2010, № 1–2. С. 21–24.

Подласый И. Педагогика. Новый курс: учебник для студ. вузов, обуч. по пед. спец. Общие основы. Процесс обучения. М.: Владос, 1999. 576с.

Сухомлинський В.О. Духовний світ школяра. Вибр. твори: у 5 т. Київ: Рад. школа, 1976. Т. 1. С. 209 – 401.

Сухомлинський В.О. Народження громадянина. Вибр. твори: у 5 т. Київ: Рад. школа, 1997. Т. 3. 670 с.

Сухомлинський В.О. Розмова з молодим директором школи. Вибр. твори: у 5 т. Київ: Рад. школа, 1997. Т. 4. 629 с.

Пометун О. Формування громадянської компетентності старшоклас-ників засобами різних предметів. URL: http://www.civiced.org.ua/.../ OP_article_UKR.doc (дата звернення: 20.10.2019).

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з української мови для учнів 10–11 класів. Рівень стандарт / М-во освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchal ni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 20.10.2019).

Опубліковано
2019-12-18
Номер
Розділ
Статті