ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ІТАЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 9 КЛАСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19

  • В. КОНДРУК Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: пандемія COVID-19, дистанційне навчання, цифрова компетентність, онлайн інструменти

Анотація

 

У статті розглянуто стан освітнього процесу вивчення італійської мови учнів 9 класу в умовах пандемії COVID-19, визначено труднощі дистанційної освіти та надано стратегії подолання цих труднощів.

Біографія автора

В. КОНДРУК, Київський університет імені Бориса Грінченка
Студент

Посилання

Лотоцька А. В. Організація дистанційного навчання в школі : метод рек. / Алевтина Лотоцька, Оксана Пасічник. - [Б. м. : б. в. ], 2020. – 36 с.

Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка / Л. Гриневич, Л. Ільїч, Н. Морзе, В. Прошкін, І. Шемелинець, К. Линьов, Г. Рій]. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. – 76 с.

Про затвердження Положення про дистанційне навчання: наказ МОН України від 25.04.2013. № 466.

Щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти: лист МОН України від 11.03.2020. №1/9-154.

Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину: лист МОН України від 23.03.20. № 1/9-173.

Опубліковано
2021-06-06
Номер
Розділ
Статті